Informatii & Link-uri utile

Ce faci in caz de accident ?

Chestionare auto

 

...

   Termenul de garantie pentru produsele vandute este cel acordat de producatori. In general, el se acorda produselor de folosinta indelungata. Produsele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, elemente de caroserie, cabluri, faruri, piese de motor, capete de planetare si planetare, pompe, radiatoare, semnalizatoare, stopuri, tobe de esapament, ventilatoare. ATENTIE : solicitati informatii detaliate despre acordarea garantiei pentru ca multe elemente isi pierd garantia daca nu sunt montate intr-un tot unitar recomandat de producator ! exemple : la ambreiaj se schimba odata placa, discul si rulmentul de presiune, arcurile se schimba in pereche, la distributie se schimba kit-ul de distributie dar si pompa de apa (unde este pe aceeasi curea), etc.
      Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
          -factura de achizitie
         -certificatul de garantie
         -dovada montarii piesei intr-un service autorizat:
         -factura de montaj pentru operatia in clar
         -copie autorizatie Registrul Auto Roman (pentru unitatea service auto) pentru operatiunea efectuata 
         -documentul prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea piesei in garantie, emis de un service autorizat
         -copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului
     Vanzatorul este exoneratde raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
         -piesa nu a fost montata intr-un service auto autorizat R.A.R. pentru operatiunea respectiva
         -piesa s-a defectat datorita montajului incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
         -piesa nu a fost identificata corect si INAINTE DE MONTAJ nu a fost comparata cu piesa de inlocuit pentru compatibilitate
         -defectiunea este cauzata de suprasolicitarea autovehicululi, intretinerii incorecte sau insuficiente, neefectuarea reviziilor   periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului sau atelierului de specialitate care a efectuat montajul,  nerespectarea de catre atelierul service a tehnologiei de montaj si a verificarilor ulterioare impuse de producator
         -autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor, sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (modificari motor, exploatare sportiva, raliuri, taximetrie)
         -piesa prezinta defecte din cauza unui accident de circulatie sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de  alta natura (socuri termice, electrice, mecanice)
         -piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, deformari, rupturi
         -piesa prezinta o uzura normala
     Modalitatea de acordare a garantiei :
         -drepturile consumatorului sunt conform legislatiei in vigoare (legea 449/2003, O.G.-21/1992 republicata)
         -in caz de reclamatie in termenul de garantie, cumparatorul se va adresa vanzatorului
         -produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material, de functionare, de fabricatie sau nu sunt in conformitate   cu documentele produsului, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi (codul corect de identificare , dar la pretul piesei noi). In cazul  in care produsul nu se mai poate livra, se va restitui contravaloarea integrala a facturii dupa returnarea piesei in cauza.
     Conditii de retur :
         -perioada de returnare a produselor este de sapte zile calendaristice de la data receptiei produsului
         -Nu se admit la retur piese cu ambalajul, respectiv eticheta deteriorate, cele cu accesoriile lipsa (acolo unde erau in pachet)   sau piesele care au fost montate !




Cauta Strazi Meteo Localizati forma Consultanta